Po statističkim podacima iz 2021.godine, Facebook na dnevnom nivou ima 1.84 biliona aktivnih korisnika, a na mesečnom 2.80 biliona! Facebook je trenutno vodeća društvena mreža koja ima 59.0% korisnika društvenih mreža. To definitivno ovu platformu čini „kraljicom“ društvenih mreža.
Sami statistički podaci su veoma jasan razlog zašto vaš biznis treba da ima svoju stranicu na ovoj društvenoj platfotmi. Pored toga, još jedan razlog je što čvrsto i konstantno prisustvo na Facebook-u pomaže vam da angažujete potencijalne klijente i unapredite svoje poslovanje. Kratko i jasno.
A sad, kako to uraditi?
- Kreirajte Facebook stranicu
Ako želite da profesionalno upravljate Facebook-om, potrebno je da napravite zasebnu stranicu za vaše poslovanje – ne koristite svoj personalni profil. Facebook stranica je kao običan profil, ali služi za izgradnju brenda. Takodje, umesto da vas „zaprate“ kao na vašem ličnom profilu, korisnici moraju da „lajkuju“ vašu biznis stranicu.
- Redovno postavljajte objave na Facebook stranicu
Da biste koristili Facebook stranicu u svrhu promocije vašeg biznisa, potrebno je mnogo više nego da je samo napravite i da stoji. Morate konstantno biti aktivni i postavljati sadržaj koji će da zainteresuje potencijalne klijente. U delu stranice „Insights“ u svakom momentu možete da vidite koja od vaših objava je dostigla najbolju interakciju sa klijentima, i na osnovu toga možete da planirate vaše buduće objave.
- Koristite Facebook ads
Ukoliko imate poteškoća da doprete do svojih potencijalnih klijenata „organski“, počnite da koristite Facebook ads. Facebook alati su veoma efikasni i olakšavaju vam ciljanje odredjene klijentele. Možete izabrati koju grupu ljudi želite da naciljate u svakom momentu: lokacijski, zatim kojih su godina, interesovanja i pola. Sa obzirom da ima alate koji prikupljaju korisničke podatke, Facebook cilja vašu reklamu na one koji će najverovatnije biti zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu. Ako pogodite pravi targeting, svakako se radujte novim klijentima.
- Pravite vredan sadržaj za vašu publiku
Ukoliko donosite vašim pratiocima neku odredjenu vrednost u sadržaju vaših objava, sigurno je da će se oni zadržati na vašoj stranici, i kad-tad uspostaviti interakciju sa istom. Objavljivanjem raznovrsnog sadržaja za početak možete da testirate šta najbolje „pali“ kod vaše publike, i na kraju da znate na kakav sadržaj ubuduće da se fokusirate. Završite svaki tekst vaše objave postavljanjem pitanja vašoj publici, tj.pratiocima. Na taj način im stavljate do znanja da uvažavate njihovo mišljenje, a u isto vreme uspostavljate interakciju sa njima i njihovu angažovanost na vašoj stranici što produbljuje vaš odnos.
Sve ovo može izgledati previše i iscrpljujuće, pogotovo ako vaše znanje o Facebook platformi i nije toliko dobro. Možda vam čak i to nije problem, nego jednostavno ne možete da pronadjete vreme koje biste posvetili vodjenju biznisa na društvenim mrežama. Ali i to je u redu. Monkey business marketing agencija vam može pomoći da isplanirate Facebook strategiju, postavite budžet i plan za oglašavanje na ovoj platformi, upravljate Facebook stranicom i analizirate istu. Tako da možete da sednete, opustite se, dignete noge na sto – i gledate kako vam biznis na društvenim mrežama raste dok se mi brinemo o svemu.
Kontaktirajte nas na kontakt stranici.